پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی
سرخط خبرها
سردار سلامی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد:

ضرورت وحدت امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان

  • کد خبر: ۹۵۳۲
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
ضرورت وحدت امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان
فرمانده کل سپاه پاسداران از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان مشترک جهان اسلام یاد کرد و بر ضرورت وحدت و همگرایی هرچه بیشتر امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان که در رأس یک هیات عالی‌رتبه نظامی به کشورمان سفر کرده است، روز چهارشنبه با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه، با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سلامی در این دیدار از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان دشمنان مشترک جهان اسلام یاد کرد و با قدردانی از تلاش‌های سازنده پاکستان در کاهش تنش در منطقه، بر ضرورت وحدت و همگرایی هرچه بیشتر امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان تاکید کرد.
وی راهبرد دو کشور ایران و پاکستان در توسعه امنیت پایدار مناطق مرزی را مشترک و درهم تنیده توصیف کرد و افزود: ما در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را در نظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی‌شویم.
پاکستان و ایران همسایگانی با وجوه اشتراک فراوان دینی، فرهنگی و دارای مرز‌های مشترک هستند
ژنرال قمر باجوا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در کشورمان؛ ایران و پاکستان را همسایگانی با وجوه اشتراک فراوان دینی، فرهنگی، تاریخی و دارای مرز‌های مشترک دانست و این مهم را زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های دو کشور توصیف کرد.
وی همچنین از ایفای نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری درمنطقه بویژه در عراق و سوریه قدردانی کرد.
گسترش مناسبات نظامی و امنیتی، توسعه تعاملات در برقراری امنیت و مقابله با اشرار و گروه‌های تروریستی در مرز‌های مشترک، انتقال تجربیات و ارتقای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی از مهمترین محور‌های گفت وگوی ژنرال باجوا و فرمانده کل سپاه بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->